سیاست مرجوعی و عودت

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های فروشگاه اینترنتی  فرازکوپتر بوده است و   در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

با توجه به حساس بودن  گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت فرازکوپتر، همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند ، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و در صورت وجود مشکل  امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.

درصورتی که

  1. سفارش به طور ناقص ارسال شده باشد.

  2. سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود.

  3. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

  4. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

برای بازگشت کالا ابتدا با کارشناسان سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز میشود. مشتریان عزیز کالاهای مورد نظر را به همراه فاکتور ازطریق پست به آدرس اعلامی از سوی کارشناس سایت برگشت خواهند داد. به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی حداکثر تا ۴۸ ساعت در روز های کاری به شما بازپرداخت خواهد شد.

در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

تمامی کالاها قبل از بسته بندی و ارسال تست میشوند . در صورت ارسال کالای آکبند و پلمپ این فروشگاه مسِوبیتی در قبال کسری یا خرابی های احتمالی نخواهد داشت .

کلیه مرسولات توسط شرکتهای پستی از قبیل اداره پست ، تیپاکس ، اکوپیک ، اسنپ باکس و تپسی و … بیمه شده است لذا در دریافت کالا دقت نموده و از تحویل بسته های آسیب دیده یا مخدوش خودداری شود.

کالای خریداری شده در صورتی که در حالت بسته بندی اولیه بوده و از آکبندی خارج نشده باشد تا یک هفته قابل مرجوع کردن می باشد 

از مرجوع کردن کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی جدا خودداری فرمایید.