راهنما

کوادکوپتر مناسب طبیعت گردی

برای طبیعت گردی چه کوادکوپتری مناسب است  ؟

این سوالی هست که ذهن خیلی از گردشگران و علاقمندان به خرید پهپاد را به خود مشغول کرده است . در این نوشته سعی میکنیم  تعریف مختصری از کوادکوپتر و قابلیت های آن را بیان کنیم تا با توجه به توانایی های پرنده و مبلغی که میخواهید هزینه کنید بهترین انتخاب را داشته باشید .
 

 

کوادکوپتر تاشو:

برای طبیعت گردی حتما باید کوادکوپتری انتخاب شود که حجم کمتری اشغال کرده و حمل آن راحت باشد. بانبر این کوادکوپتر تاشو بهمراه کیف حمل آسان شرط اصلی انتخاب کوادکوپتر میباشد.

موتور قدرتمند براشلس

افرادی که میخواهند با کوادکوپتر خود از مناظر زیبای فضاهای باز مثل جنگل ، کویر ، ساحل و ... تصویر برداری کنند ، بخاطر بادخیز بودن محیط باید از کوادکوپترهای مجهز به موتور براشلس استفاده کنند تا پرواز قدرتمند و پایداری داشته باشند

بازگشت خودکار به خانه با GPS

گ افراد اهل سفر معمولا به مکان‌های خارج از شهر می روند  و به اصطلاح به دل طبیعت می‌زنند، نیاز به یک پرنده هدایت پذیر  حرفه‌ای با قابلیت بازگشت خودکار به مبدا  از طریق GPS دارند. این آپشن اهمیت بسیار بالایی در سفرهای خارج از شهر دارد. بدلیل اینکه فضا بسیار گسترده است و بدون داشتن سیستم GPS ممکن است براحتی کوادکوپتر خود را از دست بدهید و گم کنید. این سیستم به اینصورت عمل می‌کند که هنگام پرواز، پرنده موقعیت شما را می‌داند و هرجا که باشد با فشردن یک دکمه از طرف شما، به سمت خلبان حرکت می‌کند.

هم چنین در صورت کاهش ظرفیت باتری و یا خارج شدن کوادکوپتر از محدوده مجاز ریموت کنترل ، بصورت خودکار به مبدا پرواز باز خواهد گشت .

قابلیت تعقیب سوژه

بود و نبود این آپشن به خود شما بستگی دارد. اگر بصورت تنها یا کم جمعیت سفر می‌کنید که بهتر است از هلی شات هایی استفاده کنید که مجهز به این آپشن باشند. اما اگر پر جمعیت هستید می‌توانید با کمک گرفتن از همسفران خود، تصویربرداری هوایی از خودتان را تجربه کنید. بنابراین این مورد را نمی‌توان خیلی جزو موارد واجت درنظر گرفت. بعنوان مثال، تعقیب خودکار سوژه برای یک دوچرخه سوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای یک کوهنورد اهمیت چندانی ندارد.

حرکت ۳۶۰ درجه به دور سوژه

محیط اطراف یک گردشگر همیشه جذاب و زیبا است. چه طبیعت سبز و چه کویر زرد  قابلیت حرکت دایره‌ای کوادکوپتر که به آن Circle Mode یا Orbit Mode نیز گفته می‌شود، برای یک طبیعت گرد  جذاب خواهد بود .

لرزش تصویر

تصور کنید در یک مکان تفریحی با حداکثر زیبایی‌های گردشگری هستید و تصویربرداری شما دارای لرزش است. آن فیلم نه تنها جذابیتی نداشته، بلکه حسرت یک فیلم خوب در آن مکان رویایی همیشه شما را آزار خواهد داد. پس هلی شات دوربین داری را انتخاب کنید که تصاویر آن لرزش نداشته باشد.

باتری کوادکوپتر

مدت زمان پرواز کوادکوپترهای مبتدی و نیمه حرفه ای  موجود در باز از ۵ دقیقه شروع و  با توجه به مدل پرنده و ظرفیت باتری  تا نیم ساعت هم میتواند دوام داشته باشد . بنابر این برای طبعت گردی حتما بایدد هلیشاتی انتخاب کنید که تند تند مجبور به فرود و شارژ  باتری یا تعویض آن نباشید

معرفی چند مدل مناسب  طبیعت گردی

این مدل کوادکوپترها را با مناسب ترین قیمت میتوانید از فروشگاه فرازکوپتر خریداری نمایید

کوادکوپتر ۵ تا ۱۰ میلیون مناسب گردشگری

  • کوادکوپتر AE10 mini
  • کوادکوپتر Sg107
  • کوادکوپتر S179 brush
  • کوادکوپتر S165 brush
  • JJRC X23 pro
  • Syma X30

کوادکوپتر بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون

  • S802 pro
  •  

کوادکوپتر بالای ۱۵ میلیون

  • jjrc X20
  • JJRC X20 pro
  • Neo Se

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *