راهنما

راهنمای خرید کوادکوپتر

خرید کوادکوپتر و وسایل سرگرمی  جزو دغدغه های بسیار مهم برای کاربران و علاقه مندان به شمار می رود به طوری که اگر در انتخاب خود دقت نکنید ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که محصول مورد نظرتان را انتخاب نکرده اید بنابراین راهنمایی خرید کوادکوپتر بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

ما نمیخواهیم شما را دچار سردرگمی کنیم اما آنچه مسلم است کوادکوپترهای مبتدی و نیمه حرفه ای ، معمولا از نظر امکانات و آپشنها بسیار شبیه به هم هستند و ممکن است در برخی از موارد با هم متفاوت باشند ، به طور مثال برخی مدلها مثل E88 و S188eis از نظر آپشن تقریبا با هم  برابری میکنند و فقط در موارد جزیی همانند شکل ظاهری ،کنترل صوتی و نوع بسته بندی شاید کمی متفاوت باشند.

 

انتخاب کوادکوپتر

اگر شما قصد خرید کوادکوپتر را دارید در ابتدای امر باید مشخص کنید که چقدر میخواهید بودجه برای خرید در نظر بگیرید ، و اینکه برای چه کاری قصد خرید کوادکوپتر را دارید؟

اگر هدف شما از خرید کوادکوپتر برای مصارف تفریحی و سرگرمی باشد باید بگوییم گزینه های بسیار متعددی روبروی شما قرار دارد ، اگر مبتدی هستید و تا به حال کوادکوپتر نداشته اید باز هم میتوانید گزینه های متعدد با قیمتهای مختلف و کیفیتهای مختلفی را در نظر بگیرید ، اما آنچه مهم است بیشترین بازدهی در قبال پولی است که پرداخت میکنید.

مثلا شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که با هزینه یک مدل مبتدی و آموزشی  مثل ۴DRC-V4 کارایی مدلهای حرفه ای مثل S188eis  را دریافت کنید ، در واقع باید سطح انتظار خود را در برابر هزینه ای که میکنید بسنجید.

اگر تازه کار هستید بهتر است سراغ مدلهای زیاد گران قیمت نروید ، اما اگر کیفیت برای شما اهمیت دارد باید سراغ مدلهای نیمه حرفه ای بروید ، یک مدل نیمه حرفه ای میتواند سطح توقعات شما را تا حدود زیادی برآورده سازد تا بتوانید در آینده مدلهای حرفه ای را انتخاب کنید.

نکات مهم خرید کوادکوپتر چیست؟

نکات مهمی که در هنگام خرید کوادکوپتر باید به آن توجه نمایید عبارتند از:

  1. ابعاد متوسط و جنس بدنه محکم و ضربه پذیر
  2. مدت زمان پرواز و شارژ دهی دستگاه
  3. کیفیت دوربین و تصویر بدون لرزش
  4. برد موثر و سیستم بازگشت به خانه
  5. اتوپایلوت و پرواز خودکار

به طور کلی برای خرید کوادکوپتر بهتر است تا کمی تحقیق کنید ، مشاوره بگیرید و به نکاتی که در این بخش گفتیم به خوبی دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ، ما سعی کردیم در این مقاله به صورت مختصر و مفید شما را با بحث خرید کوادکوپتر آشنا کنیم و مهمترین نکات مورد توجه را خدمتتان بیان کنیم ، در این بخش میتوانید مدل دستگاهی که مد نظر دارید را انتخاب کرده و به آسانی خرید خود را انجام دهید.